vrijdag, juni 23, 2006

Aftellen...

De windstilte die al een aantal weken op de blog heerst, is natuurlijk te wijten aan de examens (naast het feit dat ik mijn password voor deze blog vergeten was en ook het emailadres waarmee ik hem had geregistreerd). Gelukkig komt het einde stilaan in zicht. "Er schijnt licht aan het einde van de tunnel", om een van 's lands gevierde saneerders uit de jaren '80 te citeren. Hopelijk verkijk ik me niet even erg op het einde van de tunnel als hij. Het zijn in elk geval de belastingwetten die deze fijne man gestemd heeft, die mijn cursussen nog altijd teisteren.




Gelukkig heeft een mens nog recht op een paar dagen vakantie (voor hij in het vakantiewerk rolt). Laat ons zeggen dat het verlangen naar Werchter zo mogelijk nog groter wordt dan andere jaren. Languit in de zon op een vertrappelde weide tussen lallende Nederlanders liggen of vooraan tussen een massa wriemelende langharige kleine Soulwaxfans staan springen, ik kijk er al weer des te sterker naar uit. Ondanks een ietwat "mindere" affiche dit jaar, zouden Manu Chao, de Peppers, Anouk, Muse, 2 many dj's, arsenal, absynthe minded, arctic monkeys, de kaiser chiefs, franz ferdinand, placebo en dEUS toch nog het mooie weer moeten kunnen maken.





Na Werchter (dat ik met de laatste trein zaterdagnacht verlaat) volgt op zondag thuis het dorpsfeest in Huise (www.zingem.be) en op maandag de eerste werkdag van de vakantie. Het weekend daarop (8-9 juli) viert animo nationaal feest in Gent. In het hippe decor van de Artcube (aan de Wiedauwkaai, waar in de Eskimofabriek het bal van Freya Vdb doorging) zijn er zaterdag workshops rond de gemeenteraadsverkiezingen, met 's avonds een receptie met veel volk annex speech van onze gevierde nationale voorzitter. Animo zou animo natuurlijk niet zijn mocht er geen feestje aan het einde volgen. Iedereen is welkom aan de milde prijs van € 6 (of 4 in voorverkoop). De dag erop kan je dan gezellig lui wezen op "Lazy Sunday".


1 opmerking:

Anoniem zei

druk druk druk....