maandag, juli 31, 2006

Het gevaar van Free Record Shop










Voor ik het vergeet, moet ik op deze blog nog mensen waarschuwen voor de promoties van Free Record Shop (ze lopen nog tot eind van de dag denk ik, dus ze kunnen nog slachtoffers maken :)). Uw dienaar wandelde onlangs in de Antwerpse vestiging aan de Lange Wapper buiten met zes cd's voor 50 euro... Bezint eer ge begint!!! Het kan u geld kosten...

Een andere geldverslindende aangelegenheid zijn abonnementen bij de boekenclub ECI. Een jaar of drie geleden liet ik mij zoiets aansmeren in de Veldstraat (nooit doen, nooit doen) en vandaag steekt alweer een dreigbrief in de bus, dat ik dringend moet overgaan tot het verrichten van kwartaalaankopen, of dat ik anders de immer walgelijke kwartaalselectie in de bus krijg... We zijn dan maar gegaan voor "Onder Professoren" van W.F. Hermans en "1830: de scheiding van België, Nederland en Luxemburg" van Rolf Falter. Maar het begint me stilaan de keel uit te hangen telkens in het (vrij oninteressante) aanbod van de boekenclub te moeten graaien. Misschien eens het moment om gebruik te maken van de nieuwe opzegtermijn bij stilzwijgend verlengde contracten.

2 opmerkingen:

Joke zei

Nu had ik je toch wel bijna een complimentje gegeven voor je uitstekende muzieksmaak tot ik dEUS zag staan... Trr.

Peter zei

Ik vertrouw die boekenclubs ook voor geen haar. Als je die voorwaarden leest alleen al: verplichte aankopen, komaan zeg.