vrijdag, december 01, 2006

Splitsing verwezenlijkt! Juicht allen!

Heil aan de lezer.



De grote vlaamsch-nationalistische partij N-VA blikt heden tevreden terug op haar tot nog toe grootste realisatie. De immer herhaalde mantra "Splitsing nu!" als reactie op de kaakslagen die infame en goddeloze paarse regering aan Vlaanderen heeft toegediend, komt heden tot zijn volle verwezenlijking in een daad van heroïsch en rechtlijnig Vlaamsch-Nationalisme.



N-VA-militanten uit Oostrozebeke, Houthalen-Helchteren, Peutie, Riemst, Kalmthout, Goefferdinge, 's Gravenbrakel en Kaapstad kunnen opgelucht ademhalen bij de jongste verwezenlijking van onze Glorieuzen Leider.




Door het binnenhalen van ruwaard Jean-Marie Dedecker, die voortaan zijn naam zal Vervlaamschen tot Eginhard Dedecker, is meteen het kartel met de katholieken gesplitst! Op de agenda van het volgende partijcongres zal dan ook het traditionele vlaamsch-nationale "Ruziemaken in gezelschap" op het programma staan. Allen daarheen!

4 opmerkingen:

Peter zei

Steek het nog wat dieper, bedankt!

Frederik Dhondt zei

Het is maar een grapje, Peter. Mocht spirit Dedecker binnenhalen, denk ik dat je hetzelfde zou doen ;).

Peter zei

Ik weet het niet jong. Ik lach wel graag met Spirit omdat die als partij ongeloofwaardig zijn, maar heb veel respect voor een aantal mensen daarin en de open sfeer. Ik overweeg nu zelfs om mijn N-VA lidkaart terug te sturen en eens aan te kloppen bij Spirit. Ik heb al langer veel sympathie voor die gasten.

Anoniem zei

prachtfoto van de NVA-voorzitter! Hij ziet er een beetje uit als een vergane filmster ;-)


On topic: wie een hond wil slaan (NVA) vindt gauw een stok (het binnenhalen van Dedecker). Ik denk niet dat de CD&V met de NVA naar de federale verkiezingen wil gaan...