donderdag, november 27, 2008

Kartelbreuk

Uit Kreten en Gefluister vandaag:
Bettina Geysen, pas van haar voetstuk gevallen als voorzitster van VlaamsProgressieven, laat in februari volgend jaar opnieuw van zich horen. Dan wel als het figuurtje Mindy, een nevenpersonage in de nieuwe Disney-animatiefilm Bolt, over een hondje dat in een televisieshow een superheld speelt en denkt dat fictie ook werkelijkheid is.

Je houdt het toch echt niet voor mogelijk. Wat een geluk dat ze niet meer dan 0,6% kunnen verliezen.

3 opmerkingen:

S- zei

Verdenk me niet van grote sympathie voor de dame in kwestie maar ik zie het probleem echt niet. Ik dacht dat we de bekrompen tijd voorbij waren dat politici scheef werden bekeken voor zulke dingen. Persoonlijk vind ik zoiets eerder positief. Ook onder politici hebben degenen die breed getalenteerd zijn, degenen die verbazen, bij mij een streepje voor.

Frederik Dhondt zei

"Bekrompen tijd"... Ze doet wat ze wil, natuurlijk. Maar had Vl.Pro, dat toch al geen overdreven ernstig imago torste, dit soort demarches nodig?

Dragases zei

De vraag is echter waar de rest van hun voormalige electoraat naar toe is/gaat. Iets zegt me dat dat niet de SP.a is...